Track Visitor :



REGISTER YOUR NAME TO ONE OF CANDIDATE of YOUR SPONSOR : [1]. SAIFUL RIDWAN(ID.91738825) - [2]. WIDIANTI SARI ASIH(ID.91738838) - [3]. MELIA KUSUMAWATI(ID.91738911) - [4] RISA DEVIANTI(ID.9173887) ----- CONFIRM YOUR MEMBERSHIP DELIVER TO E-Mail tianshicenter@ymail.com ----- DAFTARKAN NAMA ANDA KE SALAH SATU KANDIDAT SPONSOR ANDA : [1].SAIFUL RIDWAN(ID.91738825) - [2].WIDIANTI SARI ASIH(ID. 91738838) - [3].MELIA KUSUMAWATI(ID.91738911) - [4].RISA DEVIANTI(ID.9173887) ----- KONFIRMASIKAN KEANGGOTAAN ANDA KIRIMKAN KE E-MAIL tianshicenter@ymail.com.
11.1.09

LIVER

English Version

Definition :
Jaundice represent symptom of a disease or trouble of body organ. This disease often represent trouble of at liver, gagging of channel of bile or caused by usage of a lot of drug bothering liver function.

Cause :
Colour yellow arising out of at husk and eye of because of bilirubin mounting. Bilirubin will be brought to liver for metabolism, but caused by trouble of at liver so that work imperfect liver, hence bilirubin will mount its amount in blood and cause colour yellow.

Symptom :
Weak, drawn, muscle pain, Light fever, Queasy, less Iust to eat, eye And husk yellow, Irrigate urine of dark chromatic.

Phase of Medication Tianshi :
Repair of Stamina of body launchedly is blood stream to entire all body givenly by nutrisi Nutrient High Calcium Powder I, others this nutrisi have benefit to strengthen body endurance, obviating osteoforosis which finally assist corpuscle forming.

At the same time filter food from poison need also improve; repair system of screening of food to poison activatedly is function from liver given by Chitosan Capsules.

For repair of system of blood stream and is at one blow improve; repaired by the system produce blood start from kidney, and the bone marrow. For that can be given by nutrisi Cordyceps Mycelium Capsules which also activate liver, whereas natural antibiotic will kill existing poison and germ in body so that do not weigh against liver job.

Alternative of Nutrisi for medication liver :
Nutrient High Calcium Powder I, Chitosan Capsules or Cordycepst Mycellium Capsules of according to above boldness.


Indonesian Version

Definisi :
Sakit kuning merupakan gejala suatu penyakit atau gangguan organ tubuh. Penyakit ini sering merupakan gangguan pada liver, penyumbatan saluran empedu atau disebabkan pemakaian obat-obatan yang mengganggu fungsi hati.

Penyebab :
Warna kuning yang timbul pada kulit dan mata dikarenakan bilirubin yang meningkat. Bilirubin akan dibawa ke liver untuk dimetabolisme, tetapi karena ada gangguan pada liver sehingga kerja liver tidak sempurna, maka bilirubin akan meningkat jumlahnya dalam darah dan menyebabkan warna kuning.

Gejala :
Lemah, lesu, sakit otot, Demam ringan, Mual, kurang nafsu makan, Mata dan kulit kuning, Air kencing berwarna gelap.

Tahap pengobatan Tianshi :
Perbaikan stamina tubuh dengan memperlancar aliran darah ke seluruh tubuh dengan diberikan nutrisi Nutrient High Calcium Powder I, selain itu nutrisi ini punya manfaat untuk memperkuat daya tahan tubuh, menghindarkan osteoforosis yang akhirnya membantu pembentukan sel darah.

Sambil menyaring makanan dari racun perlu juga memperbaiki sistem penyaringan makanan terhadap racun dengan mengaktifkan fungsi dari hati diberikan Chitosan Capsules.

Untuk perbaikan sistem aliran darah dan sekaligus diperbaiki sistem produksi darah mulai dari ginjal, dan sumsum tulang. Untuk itu bisa diberikan nutrisi Cordyceps Mycelium Capsules yang juga mengaktifkan hati, sementara antibiotik alaminya akan mematikan kuman dan racun yang ada dalam tubuh sehingga tidak memberatkan kerja hati.

Alternatif nutrisi untuk pengobatan liver :
Nutrient High Calcium Powder I, Chitosan Capsules atau Cordycepst Mycellium Capsules sesuai keterangan di atas.

0 komentar:

Posting Komentar